L'últim poema



Allibero l'ànima perduda
entre els braços que m'atansen,
perennes de cadenes forjades
per sospirs d'amor del teu cos.

Deixo caure cada un dels vels,
imposats pel desfici del meu cor
ennuegat de llàgrimes i sentiments,
teclejats en aquest món virtual.

Enceto per últim cop
uns versos, alliberant l'ànima
de l'espai que els ha encapsat,
embonant els somnis d'un dement.

Ungint finalment lluny d'aquí
les paraules i versos maleits,
que donant forma i sonoritat,
l'amor del meu cor han traït.

Comentaris

Laura Dalmau ha dit…
Des d'aquí, en aquesta xarxa que anomenes a la tercera estrofa, ET FELICITO pel poema. Encapses versos plens de sentiment, més enllà de paraules físiques.

Enceto per últim cop
uns versos, alliberant l'ànima
de l'espai que els ha encapsat,
embonant els somnis d'un dement.


Una estrofa bellíssima per si sola, amb una força que colpeja el sentit.

Els versos ablaneixen el teu cor de capità. Ells lliscaran un altre cop en altres fulls, en somnis obstinats.

Laura
mar ha dit…
buuufff... quin poema!
no sé que m'ha portat fins aquí, però sabia que havia de venir.

El poema és preciós i estic segura que al calaix en guardes molts més.

Et deixo aquí un petó suau i càlid i mil si cal
i espero veure-us aviat.
mar ha dit…
bona nit, estimat ohcapità
M'agrada tenir la casa plena d'amics i per això venia a convidar-te a la inauguració del nou "brisalls". Espero que t'agradi.
mar
anna g. ha dit…
Sí que tenien raó. És preciós. Espero que el cafè d'avui estigués ben carregat i et desvetlli prou com perquè tornis a escriure així de bé. Ha estat un plaer compartir aquest diumenge amb vosaltres :)
Anònim ha dit…
Escandint versos, navegant per les marees dels mots inconnexes i retrobant el vostre esperit magne en cada vers, en cada alenada del vostre ésser únic i irrepetible.

Des de la meva humil admiració, mai no podreu saber com he transformat els vostres versos dins meu, en llegir-vos i com he quedat sovint sense paraules, només amb la bellesa intacte dels vostres mots.

Gràcies per existir i per escriure.

gypsy

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage