Tristor

És la tristor que intueixo als vostres ulls
que m'amaren l'ànima plena de basarda
i em trastoquen el petit bri d'esperança
de dins del cor, i que deslliguin aquest nus

Lànguides hores passades esperant
els vostres mots, paraules ben sinceres
que m'abracen tendres i llamineres
aquest esperit tocat per la vostra mà

Deixeu-me un petit espai per respirar
entre aquesta boira que em fa negar
l'evidència de què per mi sou vós
la dama que jo sempre he desitjat

És la tristor de tots aquests mots
que m'entristeixen, i em posen malalt
i perdo enfonsat la línia de l'horitzó
abandonant així el món terrenal.

Comentaris

Laura Dalmau ha dit…
Resto copsada davant la lectura d'aquest poema.
Hi evoques sinceritat, una impotència davant d'un sentiment de tendresa que t'envolta, fins i tot la tristor l'embelleixes pel que sents, amb les paraules sentides.

Un poema serè, amb un llenguatge treballat, ple de sensibilitat, estrofes entrelligades amb un final obert.

Felicitat OhCapità per extreure aquest versos!

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage