Sons de guitarra

Obro el calaix de sastre. És en una ubicació llunyana del meu ésser on s'hi belluguen vivències col·locades en espais temporals sense ordre fix. Aquestes es belluguen sense ordre i apareixen a la seva superfície quan reben un estímul en concret des de l'exterior. Són vivències sensorials. Unes auditives, les altres tàctils, etc. Però, la gran majoria són barreja de varis sentits a la vegada. Gairebé no són mai totes alhora. Em sembla recordar que sensorials totals no n'hi ha cap. Jo més m'estimo considerar que encara no he rebut l'estímul adequat.


Avui, em deixo portar pels sons d'una guitarra amb unes imatges produïdes en l'imaginari.

Sons de guitarra

Acústica senyal de dol
d'una corda pinçada.
Tempera el crit al diapasó
de
bulímica manera,
on emula de forma
sensual la seva nota,
i prem el batedor
amb la mà, bellugueig
direccional intens,
corrent-se entre cuixes
la diàstole sonora,
repleció que fa bullir
els meus òrgans
omplint els sentits.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage