mmm, ... mar m'ha atorgat aquest premi, portant el seu encanteri al plaent més plàcid.
Gràcies, ... per aquest xic de vós!



Les regles del premi són les següents:

-Cal triar cinc blocs que en siguin mereixedors per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat blocaire, sense tenir en compte l'idioma.


-Cada premi atorgat ha de tenir el nom de l'autor/a i l'enllaç al seu bloc.


-Cada premiat ha d’exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat.-premiat i premiador han de fer saber l'origen d'aquest premi.

-Exhibir aquestes regles.

*

mmm, ... i per tot allò que em fan sentir i per les estones compartides rere la virtualitat, concedeixo:

Ad libitum, per la seva amistat amb música embellida per imatges plenes de sentiment.

Jeremias Soler, per les seva gran capacitat en tots els seus àmbits.

L'estació, per la seva parada de tren sempre tan interessant.

anoharra, perquè sempre s'ha d'aprendre de molts, i aquí n'hi ha un referent valuós.

Relatari, perquè hi ha la seva ànima impregnada en cada escrit seu.

Comentaris

gràcies per recomanar-me, però ja saben els qui em coneixen que no estic per memes ni premis d'aquests. El meu premi són les visites o els comentaris que rebo cada dia. No m'agrada entrar en aquest joc quen el trobo diguem que endogàmic, a banda que si fes cas a tots els memes que rebo, tindría ja set o vuit premis d'aquests. Repeteixo, de totes maneres, moltes gràcies.
JoanAlbor ha dit…
Oh capita t'agraïsc moltíssim que hages pensat en mi i ho rep amb tota la satisfacció i alegria però em passa una miqueta com al francesc , no sabria ben bé a qui nomenar perquè tots a qui tinc enllaçats i que visite per a mi en són mereixedors i ja em va passar una altra vegada amb un altre premi. La mar també m'ha fet guardó i també li he dit el mateix. Una abraçada ben forta i moltes gràcies i espere que comprengueu el que vull dir sense cap ànim de menysperu sinó ans al contrari. Una abraçada amic
Uribetty ha dit…
Felicitats per el premi, ja és ben merescut.
Salutacions!
OhCapità ha dit…
mmm, ... Francesc, Joan, ... entenc les vostres explicacions i m'apunto per properes intencions no caure en la meva debilitat alegre. De totes maneres si algú em demana què pot visitar per aquests mons, ... els adreçaré als vostres espais.

Una abraçada ben forta per cadascú dels dos.

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage