Per a tu, àvia








Rudiments d'escorça punxeguda
t'obres al fràgil ocàs d'un cos
que s'apaga i dilueix any rere any.
Mutilat a l'atzar el teu entendre
somrius dolçament sense saber res
del casual de tocar-te la malaltia:
símptomes de lleugeresa viva.
Prop tindrem el teu record,
fotogrames esbiaixats per la tendresa
__

del teu cos eixut.

--------------------------------------------------------------

Amb el meu amor, tot i que no em pots entendre però, em somrius quan et parlo: T'estimo àvia.

Comentaris

mar ha dit…
Preciós!

i tant que et pot entendre, perquè aquestes malalties són de cap i no de cor...i per això et somriu.
Fes-li un petó dolç i suau de part meva
i també somric, amb les emocions que m'acaronen la galta... sense paraules...

(ara jo diria que m'has ..."tocat i enfonsat"..en el bon sentit eh?)
OhCapità ha dit…
mmm, ... gràcies montse t'agafo aquest dolç i suau, i te'n retorno un d'especial.
OhCapità ha dit…
oh! marina, totes les malalties de la vellesa tenen els seus moments ben emotius, gràcies per passar-te per aquí.

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage