Bon any 2008 !!

Un any que queda enrere ple de moments d'incertesa i molts petits instants de gaudi i d'emoció plena, viscuts de manera intensa. Ara que iniciem un nou any que sempre desitgem ple d'esperança i bons auguris enllacem les setmanes sense adonar-nos de la fragilitat del temps. Un temps que passa ràpid. I que sense percebre la rapidesa i fugacitat que té encetem il·lusions diverses. Gràcies per esdevenir part d'aquest temps que farem possible amb un verb, que no existeix com a tal: futurejar. Alimentaré aquest verb amb el foc de les nostres ànimes, reordenant el meu esperit i abstraient-lo de tot negativisme.

Alimentant un verb: futurejar

Temps fugitiu que s'escola
entre les làmines d'acer
d'un miratge creat d'il·lusions
no verídiques, esmaperdudes
en el llindar del teu oblit
que tant bé tu recordes.
Inicies un futur amb esperança
tot i que pel camí que has triat
pedres i rocs caiguts del passat
curiosament s'interposen
entre els nostres bategants cors.
Amagues part d'un passat
a mitges, d'un arrelament
que no fou més que un miratge,
ombres que passen ben a prop
per un interès que no entenc
tot i ser elles causant d'un desencís.
I sabent-ho amagues com un tresor
preuat pensant que jo no entendré
els motius que a tu et palpiten
i fan que la culpa ens molesti.
Ara, jo intento resoldre el meu passat
que m'atansa i no em deixa respirar,
albiro una esperança en el meu interior
amb la certesa que tu i jo, delimitarem
aquell espai que tant estem desitjant.


----------------------------------------------------

Per tots nosaltres.

Comentaris

Uribetty ha dit…
Molt bon any!
Salut!
Oh, Capità, és inevitable trobar miralls entre les línies d'aquests versos. Gràcies.
Jo també et desitjo un bon any, ple d'esperança.
Salut!
OhCapità ha dit…
Gràcies marina, .. ha estat més que un plaer descobrir el teu espai, aquest vespre des de casa i amb tranquil·litat bressolaré les hores amarant-me del teu vers.
Gràcies.
OhCapità ha dit…
Gràcies uribetty, descobrir que després de sis anys vivint a Badalona, hi ha espai com el teu, tot un plaer.

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage