L'ocàs d'un somni imaginari

En ocasions desfilen junts, agafats de la mà, el desencís i l'esperança. Contradiccions de les nostres ments que sabent-se dèbils emocionals opten per navegar en aigües una mica tèrboles. Contraposicions de significats de fets i paraules, de somnis i d'il·lusions que anem creant en un món virtual imaginari que intentem viure. L'ocàs d'un somni imaginari real o pensat. Em dilueixo passant d'una banda a l'altra, sense albirar en cap instant si allò que estic vivint forma part d'un somni o bé és la vertadera vida que visc.

L'ocàs d'un somni imaginari

L'ocàs d'un somni virtual
desfila rere paraules d'amor
que fan lluir la meva vida
de petits moments flairats
sense saber cap a on van.
Es clou la delimitació
marcada per les pauses
ben fetes, on ara lluiten

les arestes de les figures

que havien d'encaixar.
Geomètriques posicions
rere una il·lusió, que ara
lentament encastem amb passió
lluny d'aquell profund abisme
del no res, on brilla la màgia
de l'espurna dels teus ulls.
Es fon allò que vam patir
lliurant-se així el nostre amor.

Comentaris

Són curioses les imatges que em venen als ulls mentre llegeixo els teus versos. Malgrat parlen d'un ocàs, la llum hi és present, i l'espai i la nitidesa em donen un alè de serenitat.
OhCapità ha dit…
Gràcies marina, i em sento abraçat per les teves paraules de la serenor d'aquest alè de serenitat.

Entrades populars d'aquest blog

Sense cap indulgència

bon voyage